תכשיטי שמות זהב, תכשיטים בעיצוב אישי, שרשרת שם, שרשרת עם שם זהב, תליון זהב, טבעת שם זהב, שרשרת ותליון

שרשרת שם, תליוני שם, טבעות עם שם, צמידים עם שם ועגילי שם מזהב 14K
שרשראות שם זהב צהוב/לבן 14 קראט טהור, שמות זהב בעברית או אנגלית בחיתוך נקי ומקצועי ממיטב הצורפים.


( מהיצרן לצרכן בקניה מידית ובטוחה באינטרנט עם אפשרות החזרת מוצרים ל-30 יום )



שיתוף עם חברים
התייעץ או שתף עם חבר/ה תכשיט שאהבת בהודעה אישית - לחץ כאן
  


משלוחים חינם!

תליון זהב מפת ארץ ישראל
תליון מזהב מפת ארץ ישראל עם חריטה ה' ישמור צאתך ובואך מעתה ועד עולם. התכשיט שוקל עד 3 גרם (כולל שרשרת) התליון נעשה כולו בעבודת יד על ידי צורפים הכי מוכשרים בענף, ברמת גימור מקצועית ומוכשרת !

טבעת שם זהב עם חריטת שמות ילדים בכתב מושחר בלייזר
טבעת שם זהב , עם חריטת שם בכתב מושחר! טבעת שם עם חריטת הילד או אהוב ליבך, טבעת מיוחדת ועדינה שמתאימה לאמא יקרה ו/או לכל אישה שרוצה לשמור את האהובים קרובים אליה. החריטת שם נעשית במכונת לייזר.

טבעת זהב עם חריטת שמות ילדים בלייזר
טבעת עם חריטת שמות ילדים או אהוב ליבך,טבעת בעיצוב אישי מיוחדת בשילוב חריטות בחיתוך יהלום וחריטה בלייזר עם כתב שחור ומודגש, בעברית או אנגלית,מתנה מיוחדת לאנשים מיוחדים.עכשיו במחיר מיוחד למזמינים באתר

תליון אינפיניטי מזהב עם חיתוך שמות ושרשרת זהב
תליון זהב אינפיניטי עם חיתוך שמות. התליון מגיע יחד עם שרשרת, ניתן לבחור עד 5 שמות לעיצוב התליון אינפיניטי מזהב הייחודי שלך. ניתן לבקש כיתוב שמות בתליון אינפיניטי שלך בעברית או אנגלית.

טבעת זהב בעיצוב אישי מעוצבת משבצות אבני חן וחריטת שמות (4401)
טבעת שמות זהב ! טבעת עם חריטה משבצות בחיתוך יהלום מסביב לטבעת + שיבוץ אבני חן (או יהלומים בתוספת תשלום) + חריטה אישית של ילדים או שמות בני הזוג או כל דבר אחר שתבקשו. הטבעת מגיעה בעיצוב אישי בכל גופן.

שרשרת שם זהב 14k אותיות בעברית חלק מבריק בעיצוב אישי בכל גופן/פונט
שרשרת שם זהב אותיות בלבד בעברית חלק מבריק או מט מזהב צהוב או לבן. תליון שם זהב בעיצוב אישי בעברית בכל סוג גופן - כתב: מעוגל, תנכי ועוד נוספים. התכשיט שוקל 2-4 גרם (תלוי באורך השרשרת ובחירת עובי התליון

שרשרת שם זהב באנגלית על רקע נצנץ וקו תחתון עם לב על רקע חלק מבריק
שרשרת שם מיוחדת בזהב 14K ! תליון שם בעיצוב אישי באנגלית סטייל "CARRIE" בסגנון מיוחד עם קו תחתון ולב ברקע נצנץ ושם אישי חלק מבריק למראה בוהק, מלא ועשיר. התכשיט שוקל כ-3 גרם (תלוי באורך השרשרת)

שרשרת שם זהב 14k בעברית בסגנון כתב מודגש עם קו תחתון ולב באמצע
שרשרת עם שם זהב בעברית, שרשרת שם בעברית, שרשרת שם זהב עם לב, שמות זהב בעברית, שרשרת שם בעיצוב אישי, תליון עם שם בעברית, שרשרת שם זהב בעברית בכתב מודגש עם קו תחתון ולב קטן באמצע למראה ייחודי.

שרשרת שם זהב בעברית חלק מבריק משובץ אבנים בעיצוב אישי
שרשרת שם אישי זהב צהוב 14K ! משובץ אבנים ! שרשרת שם זהב בסגנון חלק מבריק עם שילוב של שיבוץ 20-25 אבנים בתוך השם לכל אורכו. התכשיט שוקל 3-4 גרם. שרשרת שם זהב בעיצוב אישי משובץ אבנים בעברית.

תליון זהב אמא
תליון מזהב "אמא" עם מסגרת עגולה וחריטה משפט או שמות ילדים,,, התכשיט שוקל עד 3 גרם (כולל שרשרת), התליון נעשה כולו בעבודת יד 100% ע"י צורפים הכי מוכשרים בענף, ברמת גימור מקצועית ומוכשרת !

צמיד זהב "אמא" עם חריטה אישית על הצמיד
צמיד זהב "אמא" בעיצוב מיוחד עם חיתוך אותיות ! צמיד זהב מושלם בתור מתנה לאמא תוך כדי הוספת חריטה אישית והפיכת הצמיד לייחודי לאישה שתענוד אותו. הצמיד מגיע בעובי כפול 1.2 מ"מ ובמשקל 12-13 גרם.

צמיד זהב בעיצוב מיוחד עם אותיות משובצות
צמיד זהב צהוב בעיצוב מיוחד עם אותיות משובצות! הצמיד מעוצב עם עיגולים ושיבוץ אותיות באנגלית או עברית לפי בחירה אישית. הצמיד מושלם בתור מתנה לאמא או אהובת ליבך תוך כדי הוספת אותיות והפיכת הצמיד לייחודי.

צמיד זהב פלטה עם חריטה אישית רוחב 9 מ״מ פתוח מאחור ומנעול בטיחות
צמיד זהב עם חריטה / כיתוב מיוחד, צמיד פלטה שטוח ברוחב 9 מ״מ פתוח מאחור עם מנעול בטיחות מאחור. ניתן לחרוט על הצמיד כל דבר שתרצו, בחריטה אישית נקייה ומקצועית. הצמיד שוקל כ 12-13 גרם (תלוי במידת הלקוח)

תליון עם חריטה שתי אותיות באנגלית צמודות ללב זהב ושרשרת זהב 14K
שרשרת שם זהב עם שתי אותיות מחוברות ללב באמצע עם חריטה מיוחדת, שרשרת עם לב,שרשרת שם זהב, שרשרת שתי אותיות ולב באמצע, תליון עם אותיות, תליון עם לב, שרשרת זהב לחברה, תליון שתי אותיות מזהב,שרשרת זהב עם לב

שרשרת שם בעיצוב אישי באנגלית מאונך מזהב לבן 14K חלק מבריק ושרשרת זהב לבן
שרשרת שם עם תליון מאונך באנגלית סטייל Carrie' שם אישי מאונך, שרשרת שם בעיצוב אישי מאונך,תליון שם מאונך,שרשרת עם שם בכתב מאונך,תליון באנגלית מאונך,שרשרת שם בזהב לבן,

תליון חלק מבריק אות גדולה באנגלית זהב צהוב/לבן 14K ושרשרת זהב
שרשרת אות גדולה, תליון אות גדולה, תליון אות באנגלית, תליון אות באנגלית, שרשרת עם תליון של אות, שרשרת ואות גדולה, אות זהב, אות באנגלית מזהב, שרשרת עם אות גדולה בעיצוב ייחודי ומרהיב על בסיס חלק או מט.

שרשרת שם בעיצוב אישי באנגלית מזהב צהוב חלק מבריק 14K ושרשרת זהב
שרשרת עם תליון שם אישי באנגלית סטייל "CARRIE", בסגנון חלק מבריק למראה בוהק, מלא ועשיר. התכשיט שוקל כ-3 גרם. התליון נעשה כולו בעבודת יד 100% על-ידי צורפים הכי מוכשרים בענף, ברמת גימור מקצועית ומוכשרת.

שרשרת ותליון ענק מונוגרמה מזהב לבן 14K משולב עם שלוש אותיות באנגלית
אותיות מונוגרמה, תליון עם אותיות מונוגרמה, שרשרת שם זהב מונוגרמה, תליון אותיות באנגלית, שרשרת שם מונוגרמה-התליון נעשה כולו בעבודת יד 100% על-ידי צורפים הכי מוכשרים בענף, ברמת גימור מקצועית ומוכשרת.

שרשרת שם בעיצוב אישי מזהב לבן 14K חלק מבריק פונט "ASHLEY" עם שרשרת זהב לבן
שרשרת שם אישי זהב לבן/צהוב 14K ! תליון שם אישי באנגלית פונט סטייל "ASHLEY", בסגנון חלק מבריק למראה בוהק, מלא ועשיר. התכשיט שוקל כ-3 גרם, פנקי את עצמך או אהובך בשרשרת שם אישי מושלם העשוי מזהב 14K נוצץ!

שרשרת שם בעיצוב אישי במידה קטנה מזהב 14K צהוב חלק מבריק פונט סטייל "CARRIE"
שרשרת שם בעיצוב אישי במידה קטנה מזהב 14 קראט צהוב או לבן, גופן סטייל Carrie, שרשרת שם, שרשרת שם זהב, שרשרת שם זהב קטן, שרשרת שם באנגלית, שרשרת עם שם באנגלית,שרשרת עם שם חלק מזהב, בחיתוך מקצועי ונקי.

תליון חלק מבריק שתי אותיות באנגלית צמודות ללב זהב ושרשרת זהב 14K
שרשרת עם שתי אותיות, שרשרת עם לב,שרשרת שם זהב, שרשרת שתי אותיות ולב באמצע, תליון עם אותיות, תליון עם לב, שרשרת זהב לחברה,מתנה לחברה, תליון שתי אותיות מזהב,שרשרת שם זהב עם שתי אותיות מחוברות ללב באמצע.

שרשרת זהב עם אות אחת גדולה באנגלית בתוך עיגול ממולא בחריטות יהלום בצורת ספירלה
תליון אות גדולה באנגלית בזהב פונט סטייל "CARRIE"בסגנון חלק מבריק, בתוך מסגרת עגולה ממולא בחריטות יהלום בצורת ספירלה, שרשרת אות גדולה, תליון אות גדולה, תליון אות זהב,תליון אות באנגלית מעוצבת בתוך מסגרת

שרשרת שם בעיצוב אישי באנגלית מזהב לבן חלק מבריק 14K ושרשרת זהב
שרשרת שם אישי זהב לבן/צהוב 14K ! תליון שם אישי באנגלית פונט סטייל "CARRIE", בסגנון חלק מבריק למראה בוהק, מלא ועשיר. שרשרת שם זהב לבן, שמות בזהב לבן, פנקי את עצמך או אהובך בשרשרת שם אישי מושלם.

שרשרת שם זהב צהוב 14K באנגלית סטייל CARRIE חלק מבריק
שרשרת שם זהב באנגלית שמות זהב שרשרת עם תליון שם אישי באנגלית סטייל "CARRIE", בסגנון חלק מבריק למראה בוהק, מלא ועשיר. התכשיט שוקל כ-3 גרם,פנקי את עצמך או אהובך בשרשרת שם אישי מושלם העשוי מזהב 14K נוצץ!

טבעת זהב Infinity משובצת אבני חן
טבעת זהב צהוב 14K אינפיניטי , משובצת אבני חן ! טבעת בעיצוב מיוחד Infinity מדהימה ביופיה, הטבעת נעשית כולה בעבודת יד 100% על-ידי הצורפים הכי מוכשרים בענף, ברמת גימור מקצועית ומוכשרת.

תליון זהב לבן "אם אשכחך ירושלים"
תליון בזהב לבן "אם אשכחך ירושלים" התליון המיוחד הזה מגיע יחד עם שרשרת זהב בסגנון Rolo, התכשיט שוקל כ-5 גרם (תלוי באורך השרשרת). ניתן להזמין תכשיט זה גם בזהב צהוב 14 קראט.

זוג עגילים עם שם בעיצוב אישי בזהב לבן בעברית צמודים לאוזן
עגילים עם שמות מזהב ! עגילי שם בעברית או באנגלית צמודים וחמודים לאוזן בסגנון חלק מבריק בזהב לבן או צהוב 14K. העגילים נעשים בעבודת יד 100% ע"י צורפים הכי מוכשרים בענף, ברמת גימור מקצועית ומוכשרת.

שרשרת שם זהב בערבית
תליון שם אישי בערבית, ושרשרת זהב 14K ! בסגנון חלק מבריק למראה בוהק, מלא ועשיר. התכשיט שוקל כ-3 גרם (תלוי באורך השרשרת). התליון נעשה כולו בעבודת יד 100% ע"י צורפים הכי מוכשרים בענף, ברמת גימור מקצועית

צמיד של אמא עם עיגולים וחיתוך שמות
צמיד זהב צהוב או לבו 14K ,צמיד לאמא מיוחד עיגולים עם שמות ! הצמיד שכל אמא או סבתא היתה רוצה לקבל, הצמיד משולב עיגולים עם חיתוך נקי של שמות הילדים או אהובכם מחובר בשרשרת עדינה.במחיר מיוחד למזמינים באתר

תליון זהב לב שבור עם חריטת שם בלייזר
תליון זהב לב שבור הכולל 2 שרשראות לכל חצי לב. התליון מגיע בצורת לב שלם ונחצה ל-2 חצי לב לכל אחד מבן הזוג, כמו כן ניתן לחרוט שם בתוך כל אחד מהחצי לב, ולשמור קרוב לליבך את החצי השני שלך.מחיר מיוחד באתר

תליון אות באנגלית מזהב עם שיבוץ אבנים
תליון זהב אות אחת גדולה באנגלית משובץ אבנים. התליון מגיע בגובה 2.5 ס"מ בזהב 14 קראט בצבע צהוב או לבן לפי בחירה אישית,

טבעת זהב חותם עם אותיות בשיבוץ אבני סברובסקי משובצים (4309)
טבעת חותם בעיצוב אישי מזהב, טבעת חותם דגם 4309 מזהב צהוב 14 קראט עגולה עם אותיות בשיבוץ אבני סברובסקי לכל אורך האותיות. פנק/י את עצמך או אהובך בטבעת חותם מושלמת העשויה מזהב.

שרשרת ותליון אות גדולה משובץ אבנים בזהב לבן
שרשרת ותליון גדול משובץ אבנים בזהב לבן (ניתן להזמין גם בזהב צהוב 14 קראט) התליון מגיע בגובה 3.8 ס"מ, ובמשקל כולל השרשרת של עד 12 גרם. תכשיט מושלם, איכות מצויינת הכוללת כוח-עמידה לשנים רבות.

תליון לב זהב עם חריטה ושרשרת זהב
תליון לב זהב עם שרשרת זהב. התליון מגיע בצורת לב שלם עם חריטת יהלום עדינה מסביב ללב למראה נוצץ ומיוחד. ניתן גם לחרוט שם או משפט בתוך הלב בעברית או אנגלית.

טבעת זהב אות אחת גדולה באנגלית משובצת אבנים
טבעת זהב אות גדולה באנגלית לבן או צהוב 14K,באנגלית סטייל "CARRIE" בסגנון חלק מבריק ושיבוץ אבנים לכל אורך האות.הטבעת שוקלת כ-2.5 גרם,הטבעת נעשית כולה בעבודת יד 100% ע״י צורפים הכי מוכשרים בענף התכשיטים

צמיד פלטה עם שם אישי באנגלית או בעברית עשוי מזהב 14K צהוב/לבן
צמיד פלטה עם שם אישי זהב לבן או צהוב 14K, צמיד זהב עם שם באנגלית או עברית, מלא ועשיר. הצמיד מגיע עם מנעול, סגירה אחורית ושרשרת אחורית להכוונת מידות. בסגנון חלק מבריק למראה בוהק התכשיט שוקל 7-8 גרם.

תליון תמונה מזהב ושרשרת זהב
תליון זהב עם תמונה אישית, התמונה נעשית בלייזר. ניתן גם לבקש חריטה שם או משפט בתוך העיגול החיצוני בעברית או אנגלית ללא תוספת תשלום. פנק/י את עצמך או אהובך בשרשרת עם תליון זהב וחריטה של תמונה של יקירך.

תליון אות זהב באנגלית בגובה 4 ס"מ ושרשרת זהב
שרשרת עבה ותליון אות גדולה זהב 14K! תליון אות גדולה מאוד בעיצוב אישי באנגלית בסגנון חלק מבריק למראה בוהק, מלא ועשיר. התכשיט שוקל 9-10 גרם (תלוי באורך השרשרת)

זוג עגילים פרח צמוד לאוזן
זוג עגילים צמודים לאוזן בצורת פרח, עגילים זהב דגם 3096 מגיעים בגימור מט עדין, ניתן לבחור את הסגנון האישי שלכם. את העגילים האלה ניתן להזמין בזהב צהוב או לבן לפי בחירה אישית.

צמיד זהב עם שילוב עור וחריטה אישית (3110)
צמיד זהב משולב עם עור וחריטה, צמיד דגם 3110 מעוצב על בסיס עור עם פלטה עליונה מזהב 14K בצבע צהוב או לבן וכולל מנעול מזהב בסגירה איכותית. על הפלטה העליונה ניתנת האפשרות לחרוט כל דבר בחריטה מיוחדת בלייזר

טבעת תחרה מעוצבת (4306)
טבעת זהב תחרה מדהימה ביופייה, טבעת זהב דגם 4306 מיוחדת ורחבה, עם עיצוב מיוחד ממיטב הצורפים שלנו, מתנה מושלמת לכל אישה, ניתן להזמין את הטבעת בזהב צהוב או לבן לפי בחירה אישית. מחיר מיוחד למזמינים באתר.

תליון עגול עם כיתוב אישי ושרשרת זהב
תליון עגול וכיתוב אישי, חריטה משפט או שמות ילדים,,, תליון בצורת מטבע עם חור באמצע מתאים לאישה ו/או לגבר. התכשיט שוקל עד 3 גרם (כולל שרשרת). התליון נעשה בעבודת יד ע"י צורפים מוכשרים וברמת גימור מקצועית

טבעת שם זהב בעבודת יד
טבעת שם זהב מקשה אחת ! טבעת זהב דגם 4037 מגיעה בעיצוב אישי של כל גופן שתבחרו, באנגלית או עברית לפי בחירה אישית. את הטבעת הזאת ניתן להזמין בזהב צהוב או לבן לפי בחירה אישית. מחיר מיוחד למזמינים באתר.

שרשרת ותליון זהב בעיצוב פרח עם שם בעיצוב אישי
תליון זהב 14K בעיצוב מיוחד פרח עם שם בעיצוב אישי מחובר לגבעול. התליון נעשה מיקשה אחת. מתאים לאישה ו/או לגבר. אורך התליון 4-5 ס"מ (תלוי בשם המבוקש לעיצוב). התכשיט שוקל עד 3 גרם (כולל שרשרת)